Poezie -Mama

 Poezie 

Mama 




În brațe tu mă legănai,

Cu o voce blândă îmi cântai,

De mic copil mă alintai

Orice durere tu mi-o vindecai

Iubirea ce ți-o port nu o pot descrie,

Nici pe această foaie de hârtie

A fi copil e o bucurie

A fi mamă e o mândrie

La piept un înger mă îmbrățișa

Cu toată ființa, iubirea ei mi-o oferea,

E mama e unică în lume,

Și cu mândrie o strigi pe nume

Ea e una pe pământ

E tot ce am mai sfânt

Nu voi înceta a te iubi

Cu gândul la tine mă trezesc în fiecare zi

Fii puternică mamă și uită orice durere

Noi vom fi lângă tine pentru a-ți oferi o mângăiere

Zâmbește și voi zâmbi și eu

Sufletul meu va rămâne unit de-al tău mereu

Uitându-mă în urma mea

Din clipă în clipă am primit iubirea ta,

Privesc cum timpul a trecut

Și tu din mine om mare ai făcut

În lume azi călătoresc

De oamenii răi, m-ai învățat să mă feresc,

Îți mulțumesc, la fiecare pas ai fost în spatele meu

M-ai ferit de orice rău, mulțumesc lui Dumnezeu

Mămica mea, mămica mea,

Sunt mândră că sunt fiica ta

În sufletul meu mereu vei fi

Și nu voi înceta nici o clipă a te iubi

Astăzi îți spun că te iubesc,

Clipă de clipă la tine mă gândesc,

M-ai crescut, m-ai învățat,

Să am credință și speranță

O, mamă dragă, te iubesc

Chiar dacă uneori te necăjesc,

Iartă-mă îți spun acum,

Greșelile fă-mi-le scrum.

O, mamă dragă, te iubesc

Datorită ție eu astăzi strălucesc,

Mi-ai dat viață, mi-ai dat un nume,

Mamă, te-ai sacrificat să mă aduci pe lume





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Selfie - Marcel Vișa

Dracula Burger

Ipostaze Savu Popa