,,Ecuații cu mai multe necunoscute'' Leontin Plosca

 


Vă recomand cartea


Ecuații

cu mai multe necunoscute

Leontin Plosca

 

Versuri

Imagini

Gânduri




,,O carte creată cu multă iubire. Realizată cu dărurie și pasiune. O carte pentru a fi luată în mână aproape de inimă. O carte pentru a fi privită și citită cu plăcere și cu suflet!’’ Leontin Plosca.

Cu domnul Leontin Plosca, mi-a făcut cunoștință fratele meu. Domnul Leontin i-a povestit fratelui meu că e pasionat de scris și își așterne gândurile și trăile cu pasiune și eleganță pe hârtie. Mi-a oferit numărul lui de telefon pentru a-l contacta. În scurt timp l-am contactat. A fost surpins când l-am sunat. Am păstrat legătura și într-o zi ne-am întâlnit la Sebeș să dicutăm. În final a reușit să publice cartea ,,Ecuații cu mai multe necunoscute’’.

Cartea cuprinde versuri compuse cu pasiune și poze realizate de dânsul.

Sunt fericită că am reușit să-i cumpăr cartea și am rămas surpinsă de originalitatea de care a dat dovadă.

,,Pentru a fi pasionat, trebuie să fi cunoscut suferința.” a spus cândva Ghandi.

E o carte originală și unică, e o carte de colecție. E păcat să nu o aveți în biblioteca voastră. Habar nu aveți ce pierdeți. Mă bucur că v-am cunoscut și că ați împărtășit cu mine trăirile și pasiunea dumneavoastră pentru poezie.

,,Arta nu este niciodată terminată ci doar abandonată. ‘’ Leonardo Da Vinci. Vă felicit și mă bucur din toată inima că nu ați abandonat arta și că ați creat din viața dumneavoastră o capodoperă. Indiferent câte piedici ați avut cu editurile nu ați renunțat și chiar dacă ați avut un eșec în viață nu l-ați considerat ca o prăpastie l-ați văzut ca o lecție de viață și asta vă face un om puternic și un om inteligent. Vă mulțumesc că mă susțineți și credeți în pasiunea mea. Vă mulțumesc că ați apărut în calea vieții mele.

,,Adevărata operă de artă este umbra perfecțiunii divine. ‘’ Michelangelo

,,O operă de artă este rezultatul unic al unui unic temperament. ‘’ Oscar Wilde

,,Fără vibrație, arta e salcie. Ca și femeia fără mister. ‘’ Vasile Ghică

,,Arta dăruiește aripi, nu cârji. ‘’ Victor Hugo

Prin arta dumneavoastră ați prins aripi și ați zburat spre o lumea nemuritoare.

 

 

Informații despre domnul Leontin Plosca

 

Leontin Plosca, absolvent al Institutului de Arte Nicolae Grigorescu, București, promoția 1965.

Artist plastic, Designer -grafică, sticlă, metal – fotografie și publicist, premiant la concursuri naționale și internaționale.

Din 1979 se stabilește în Germania. Călătorește în Europa. Țările Scandinave și Baltice, Sicilia, Malta, Asia, Africa de Nord, China și SUA.

Perfecționist, cultivat, meloman extrovertit și introvertit, voluntar și donator pe tărâm social și cultural, finalist la curse de maraton.

Preferințe: creionul și jocul de șah. Lacto-vegetarian.

 

Dragi cititori vă recomand cu drag această carte. Faceti-vă timp și pentru sufletul vostru.

Am să vă las câteva rânduri din cartea domnului Leontin Plosca.

 


SCRISUL

 

Leontin Plosca

 

Rezultat al singurătății. Respirații întrerupte.

Scrisul, un strigăt de ajutor de multe ori, în golul fără ecou... Coșmare mărturisite. Ploaie torențială care dă peste maluri.

Scrisul, producător de panică și dezastre, de neînțelegeri și dileme. Plâns, frământări greu de digerat și acceptat.

Scrisul rămâne crescut din sentimentele, iubirile, îmbrățișările, trăirile, dorințele, visele și fuga de noi...

Scrisul – petale de trandafir așezat ușor pe fruntea încinsă, mirosând discret, scrisul care rănește cu spini ascunși, dureros și sângerând, multă vreme.

Și totuși scrisul leagă, mângâie și alină, acoperind cu un văl ușor totul, ne ajută să fixăm amintirile.

Scrisul – vibrații de la distanță – producător de rezonanțe.

Păstrează totul odată cu îmbrățișările mele.

(Știi că nu mi-ai scris niciodată nimic?

Face parte din celebara pasivitate feminină?)

Leontin Plosa

Dragi cititori vă mulțumesc că v-ați rupt din timpul vostru să citiți aceste rânduri. Vă doresc o zi frumoasă! 













Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Selfie - Marcel Vișa

Dracula Burger

Ipostaze Savu Popa