Actriță pe a vieții scenă, Andra Meda Topîrceanu, o tânără actriță cu experiență a primit admirația și respectul publicului în urma interpretări personajului Lili din serialul Profu

 



Actriță pe a vieții scenă,

Andra Meda Topîrceanu, o tânără actriță cu experiență a primit admirația și respectul publicului  în urma interpretări personajului Lili din serialul Profu' 


   ,,Actoria are de a face cu emoții foarte delicate. Nu înseamnă să îți pui o mască. De fiecare dată când un actor joacă pe scenă, el nu se ascunde, ci se dezvăluie pe el însuși."

Rodney Dangerfield

,,Actorii sunt o singură familie pe cuprinsul întregii lumi.” Eleanor Roosevelt


    Dragi cititori astăzi o să vă povestesc despre o tânără actriță care a urcat pe scena teatrului și a creat din viața ei o capodoperă. A muncit mult și nu a renunțat la visul de a deveni actriță, indiferent câte piedici i-a pus viața nu a renunțat și a luptat pentru visul ei. Munca depusă a dat roade și talentul a luat aripi și s-a făcut auzit. Pe tânăra actriță Meda Topîrceanu o cunosc din serialul Profuunde interpretează personajul Lili. Mă simt foarte norocoasă pentru că am  avut ocazia să îi adresez câteva întrebări.



    Meda Topîrceanu a absolvit masteratul în actorie cu specializare în commedia dell”arte și musical, în cadrul universității UNATC ``I.L. Caragiale`` din București în anul 2018. A absolvit actoria în 2016 la aceeași universitate. Încă din 2015, colaborează cu Teatrul de Comedie și Teatrul Național București.


    Din 2016 colaborează cu Teatrul Excelsior.

    Din 2017 colaborează cu Teatrul Bulandra din București.

    Din 2019 colaborează cu Teatrul Evreiesc de Stat.

    Încă din 2014 face parte din trupa Passe-Partout a lui Dan Puric.





De  vorbă  cu  Andra  Meda  Topîrceanu



    Cum ți-ai descoperit talentul pentru actorie?

    MT: La vârsta de 3 ani l-am văzut prima oară pe Michael Jackson la tv cu piesa ,,Black or White’’  și i-am spus mamei că ,,vreau să fiu și eu actriță ca fata aia’’…imediat mama mi-a spus că el nu este actriță și nici fată, dar nu mi-a păsat și am rămas cu ideea asta întipărită în cap, să fiu actriță și asta am ajuns.


    Cum ți s-a schimbat viața de când ai apărut în serialul Profu?

    MT: Serialul Profunu mi-a schimbat viața, nu mi-a schimbat personalitatea, sunt în continuare fata aia care își tocește coatele căutând texte pentru a le studia. Nici forța de muncă nu mi s-a diminuat de când am apărut la tv, muncesc și acum la fel de mult ca înainte sau chiar mai mult. 


    Asemănări și deosebiri între tine și personajul Lili.

    MT: Lili e fraieră, eu nu. Lili e genul ăla de persoană care tace și înghite orice. Este o fată care se supune mult și care ar vrea să se manifeste, dar nu o face de frică. Prin urmare nu există nici o asemănare între mine și ea, eu sunt la polul opus. Poate o asemănare ar fi că eu o joc. 😊


    Ai schimba ceva la personajul tău? Dacă da, ce ți-ai dori să schimbi?

    MT: Eu sunt actriță, joc ce scrie dramaturgul, dacă nu îmi place și mi se pare că mă ofensează pe mine într-un fel, ies din proiect.


    Unde te regăsești cel mai bine în teatru sau în film?

    MT: În amândouă! Sunt lucuri total diferite, stiluri de joc total diferit. Teatrul e viu, e efemer, ai sute, mii de ochi care te privesc și reacționează la ce faci, în schimb filmul e rece și maleabil. Sunt lucuri total diferite, dar la fel de frumoase și fascinante.


    Cum te pregătești pentru un rol?

    MT: Depinde de ce rol am. Dacă e un rol într-un spectacol pregătirile sunt lungi, de la 3 luni în sus, cu multă transpirație, cu răni și vărsări de sânge (aici mă refer la rănile în carne de la picioare care sângerează și nu numai, mai există accidente în teatru...) și asta pentru că majoritatea spectacolelor în care joc sunt musicaluri sau drame a căror acțiune se petrece în război. În schimb la film este mai relaxat, aici nu sângerează nimeni.


    Au existat persoane care să te descurajeze să nu îți urmezi visul?

    MT: Da normal și încă există astfel de persoane, dar nu îmi pasă de ele, pentru mine au murit o dată cu vorbele aruncate prostește.




     
























    Îți mulțumesc din suflet pentru timpul acordat și îți doresc mult succes în continuare, multe realizări să urci cu încredere pe scena teatrului cât mai sus.





O actriță, ești o zeiță aparte!

Replici rostite dintr-o carte,

O actriță, ești o zeiță aparte!

Luceafărul blând trecut prin viață,

Cu strălucirea lui te răsfață...


Viața ta e doar un vis,

Te îndrepți spre un abis...

Spre un abis de lumină,

Sufletul de artistă îți suspină.


Pe scenă joci la infinit,

O lacrimă pe obraz a încolțit,

Ochii triști se luminează de o bucurie neașteptată...

În aplauze spre un alt decor ești așteptată.






Comentarii

  1. Da, frumos, interesant! Felicitări pentru ideea din final, de a posta dialogul suprapus pe imagini!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Selfie - Marcel Vișa

Ipostaze Savu Popa

Primele fobii Antonio Doda