luni, 28 decembrie 2020

Crăciun magic

 

Crăciun magic



,,Crăciunul flutură o baghetă magică deasupra acestei lumi şi sub ea totul este mai blând şi mai frumos." Norman Vincent Peale

,,Crăciunul este perioada când ai dor de acasă – chiar dacă eşti deja acasă. "Carol Nelson

,,Binecuvântat este sezonul care adună toată lumea într-o conspirație a dragostei. " Hamilton Wright Mabie




Crăciunul e sarbatoarea Nașterii Domnului, nașterea lui Iisus Hristos. Este sărbătorit în fiecare an pe 25 decembrie.  Căciunul nu înseamnă doar colinde, cadouri și brazi împodobiți. Crăciunul înseamnă iubire, credință, înțelegere, bunătate și speranță. Spiritul Crăciunului ne învață să fim mai buni, înțelegători și milostivi cu semeni noștri. În luna decembrie suntem cu toţii cuprinşi de spiritul sărbătorii: căutăm cadouri, scriem felicitări, decorăm casa, împodobim bradul. 



Această sărbătoare aduce pace și fericire în sufletele oamenilor. După ce Crăciunul a trecut, rămâne păstrat mult timp în minte şi în suflet. Dar nu trebuie să uităm să fim buni în continuare nu doar de sărbători.

Crăciunul acesta l-am petrecut alături de familie. M-am trezit am sortat globurile pentru brad și am început să-l împodobesc. În timp ce împodobeam bătrânul brad ascultam colinde. În seara de Crăciun am petrecut mai mult timp cu familia, ne-am uitat la filme de Crăciun.

Anul acesta Moș Crăciun a fost generos. Am găsit sub brad multe  cadouri. Mai multe sortimente de ciocolată milka, kinder bueno, cafea, și un plic în care am găsit  o felicitare cu fratele, cumnata și nepoței mei. Pe felicitare scria ,,Feliz Navidad".  Am mai primit și o bluză gri, cercei în formă de stea și un lănțișor cu steluțe Bijou Brigitte. Am fost foarte fericită când am deschis cadourile. Moș Crăciun a fost generos anul acesta și îi mulțumesc pentru tot. M-am simțit ca un copil. Am simțit Spiritul Crăciunului cum ne învăluie casa în iubire, bunătate și speranță. Am fost cuprinși în această vrajă.

A fost un Crăciun magic.












,,Crăciunul este singura perioadă a anului când oamenii își pot urma propriile impulsuri și își pot exprima propriile sentimente, fără rețineri. Pe scurt, Crăciunul este șansa de a fi noi înșine. " Francis C. Farley


,,Crăciunul, copile, este dragostea în acţiune. De fiecare dată când iubim, de fiecare dată când dăruim, este Crăciun. " Dale Evans Rogers


,,Copilăria este să crezi că printr-un brad de Crăciun și câțiva fulgi de nea, întreaga lume poate fi schimbată." Andre Laurendeau


,,Singura persoană oarbă în mod real de Crăciun este cel care nu are Crăciunul în inimă. " Helen Keller


,,Crăciunul este pentru totdeauna, nu doar pentru o zi, este dragoste, dorinţa de a trăi împreună, de a dărui, toate acestea nu sunt de pus deoparte ca nişte clopoţei, lumini şi beteală argintie într-o oarecare cutie pe un raft. Binele pe care îl faci pentru alţii este binele pe care ţi-l faci ţie. " – Norman Brooks


,,Mi-aş dori să închid Spiritul Crăciunului într-un borcan şi să mă bucur de el puțin câte puțin, în fiecare lună. " Harlan Miller


Dragi cititori pentru voi ce înseamnă Crăciunul? Voi cum v-ați petrecut de Crăciun?

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Primele fobii Antonio Doda

  O aventură captivantă în lumea fricilor și a sensibilității adânci în universul interior a tânărului poet Antonio Doda Primele fobii Ant...