Interviu Jorge


 Interviu Jorge


George Papagheorghe




,, A cânta este cu adevărat un alt fel de a respira.  " -Rainer Maria Rilke

,,Descoperirea cântecului și crearea instrumentelor muzicale au amândouă la origine impulsul uman ce se situează mult mai profund decât intenția conștientă : nevoia de ritm în viață … nevoia adâncă, ce transcede gândirea și nu ține seama de nici o primejdie.  " Richard Baker


Avem nevoie de muzică, avem nevoie de artiști care să ne liniștească sufletul cu muzica lor. Muzica e un medicament pentru suflet.

Dragi cititori, astăzi v-am pregătit un interviu cu Jorge (George Papagheorghe).  

George Papagheorghe (n. 22 iunie 1982, în Constanța) a.k.a. Jorge este un cântăreț român, dansator și prezentator de televiziune. A fost prezentator al showului România dansează, difuzat din 17 martie 2013 pe Antena 1.

Jorge este un artist înzestrat cu o voce caldă și liniștitoare. A muncit mult și nu a renunțat la visul lui. Orice vis se îndeplinește doar dacă lupți și nu renunți, dacă îți dorești ceva din toată inima și ești pasionat vei reuși să îți vezi visul îndeplinit. Pe Jorge îl urmăresc pe instagram, facebook și pe contul lui de youtube.

Jorge e un om optimist, recunoscător și glumeț și ne trasmite o energie pozitivă.

 Dintre piesele lui cel mai mult îmi plac:  ,,Nimeni nu-i perfect " ,  ,,Cuburi de gheață"  ,,Spumele mării"  și  ..Primul sărut''. 




Copilăria și primele activități muzicale 

(1982 — 2002)       




George Papagheorghe s-a născut în Constanța, la Marea Neagră, pe 22 iunie 1982, prinzând gustul muzicii de la tatăl său, care cântă la nunți din Macedonia în perioada copilăriei sale.

La început a cântat la pian, fiind primul din clasă care cânta muzică de operă, la numai 11 ani, în 1993.

A absolvit Academia de Studii Economice, din București secția managementul afacerilor.

 


Carieră




Jorge s-a făcut remarcat în anul 2003 în urma emisiunii concurs Popstars, difuzată de Pro TV, la vremea respectivă, în anul 2002, fiind membru al trupei Cocktail, alături de Mihai Dăscălescu, Sandrina Agape, Raluca Coman, și Teodora Vasu ,moment în care a și debutat. Trupa s-a destrămat la sfârșitul anului 2005.


Debutul profesional , «Popstars» și înființarea trupei Cocktail (2002 — 2005)


Jorge participă la emisiunea Popstars în 2002, ca membru al trupei Cocktail, formată după un casting organizat de Media Pro Music, iar la 20 de ani, câștigă împreună cu trupa sa concursul cu piesa "Până-n zori", cu un total de 212 puncte necesare, single ulterior lansat de casa de discuri Media Pro Music.

În urma acestei emisiuni TV, aceștia lansează primul lor album, Cocktail, ce va cuprinde piese precum Ei și ce, Lumea-i a mea, Prietenii etc, producătorii albumului fiind Bogdan Popoiag, Dan Griober, și Marius Moga.

Anii 2007 și 2008 sunt pentru Jorge participă inițial alături de Aurelian Temișan și Maria Buză, doi cântăreți foarte cunoscuți, în „Micul Paris”(2007), și “3007-Terra Maimuțelor ”, spectacol desfășurat la Circul Globus.

În același an, cântă altături de maestrul George Nicolescu, un cântăreț orb român, melodia "Îndrăgostit".

În 2010 Jorge primește o nouă provocare, fiindcă primește o ofertă atractivă de la Antena 1, ce îl dorește în postura de prezentator alături de Alina Crișan, fostă componentă a trupei A.S.I.A, emisiunea numindu-se „Cântă dacă poți!”, ce urmărește lupta dintre 8 concurenți, în grupe de câte doi, pe parcursul a patru runde, jurați fiind Tavi Colen, membru al formației Talisman, Crina Matei, actriță, și comediantul Jean Paler.

A reușit să pătrundă în lumea Disney, fiind în 2013, pentru filmul Regatul de gheață, uzurpatorul prinț Hans, iar în 2010, charismaticul Flynn Rider, în ,,O poveste încâlcită."

În 2014 lansează piesa „Nu ne potrivim”, cu influențe pop-dance.

În 2017 prezintă emisiunea Super Potriveala de la Kanal D.

https://ro.wikipedia.org/wiki/Jorge





Interviu Jorge

George Papagheorghe




Cum ți-ai descoperit pasiunea pentru muzică?

G :  Eram mic. Tata cânta la nunți, fiind unul din membri unei trupe renumite de machedoni, Vlahos.

Mergeam cu el și cântam de la 5-6 ani.

 

 Cum erai în copilărie? De atunci ai fost pasionat de muzică̆?

 G:  Mereu cântam când eram mic. De dimineață până seara. Cum apărea o melodie nouă, știam toate versurile. Era nativ.

 

 Care a fost cea mai mare năzbâtie pe care ai făcut-o când erai mic?

G:  Oooo.  Multe. Am spart multe geamuri și era chiar și să dau foc la casă. Eram “energic”... zis frumos.

 

 Care este principalul tău defect?

G:  Uneori sunt îngâmfat. Am avut asta de mic. Mereu mă vedeam deasupra altor persoane și de multe ori mi-am furat-o din cauza asta.

 

Cum reușești să îți păstrezi liniștea și echilibrul?

G:  Familia este echilibrul meu. Mereu mă gândesc la lucrurile pentru care sunt recunoscător și încep cu copiii. Sunt cel mai fericit că am 3 copiii și o relație frumoasă cu soția mea. Apoi mă reechilibrez indiferent de ce se întâmplă.

 

Ce pasiuni mai ai în afară de muzică̆?

G:  Îmi place să joc fotbal și o fac săptămânal. Am o pasiune pentru cifre și sunt zi de zi cu ochii pe bursă și pe crypto de vreo 4 ani de zile.

 

 

Cu ce artiști străini ți-ai dori să colaborezi?

G:  Aici paleta e destul de largă. Mi-ar plăcea cu Martin Garrix, David Guetta și Rita Ora.

 

Care este cel mai important lucru pentru tine în viață?

G:  Sănătatea copiilor mei și a întregii familii. Apoi restul se rezolvă.

 

Ce ți se pare cel mai interesant la meseria ta?

G:  Cel mai interesant e că nu mă plictisesc niciodată și mereu e nevoie să îmi depășesc limitele. Mereu e loc de mai bine și creativitatea îmi dă viață zi de zi.

 

 Ți-ar face plăcere să colaborăm? Să compui o melodie pe versurile mele?

G:  Dacă scrii în limba engleză, de ce nu? De când a început pandemia, focusul meu a fost pe internațional și am reușit deja să ajung cu o melodie în Polonia, Turcia și Franța. E vorba de melodia Oliviei Addams - Dumb, pe care am compus-o în plin lock down.

 

Dintre piesele compuse de tine în care te regăsești cel mai bine?

G:  În melodia “Nimeni nu-i perfect” și în “Blind”.  Prima a fost cea mai de succes în România până acum, iar “Blind” este prima melodie compusă și orchestrată complet de mine.

 

Ce activități îți place să faci împreună cu familia ta?

G:  Orice vor copiii mei. Știu că cel mai mult le place să se dea pe tobogane și în roller coastere. Cum noi suntem cam deficitari în România la asta, rămâne doar în vacanțe. În rest, parc, tiroliene și toate nebuniile.

 

Ți-ai dori încă un copil?

G:  Mmmm. Am zis că 3 e cifra magică, dar dacă se întâmplă, înseamnă că așa trebuia să fie.

 

Dacă ai putea da timpul înapoi ai alege tot o carieră muzicală?

G:  Bineînțeles. Și mai mult decât atât, nu aș schimba cu absolut nimic din tot ce am făcut până acum.


Îți mulțumesc pentru timpul acordat. 

Îți urez mult succes în continuare și să realizezi piese de succes. 




Dacă sunteți curioși ce surprize pregătește Jorge îl puteți urmări pe contul de  instagram, facebook și pe canalul de youtube și pe tiktok.




Instagram

https://www.instagram.com/jorgeofficial.ro/?hl=ro


Facebook

https://www.facebook.com/JorgeOfficial.ro


Youtube



















Suflet de cântăreț

 



Printre cuburi de gheață,

Te ridici la suprafață,

La obstacole în viață...

Artistul ai făcut față.

 

Cu ochii limpezi, rupți din cerul senin de vară...

Cu glas duios, ne cânți într-o seară,

Pe scena muzicii ai urcat,

Cu glas duios ne-a încântat,

În urma ta nu te-ai uitat,

Artă din viața ta ai creat.

 

În labirintul de versuri nu găsești ieșirea...

Prin melodii îți cânți iubirea,

În clepsidra timpului îți păstrezi amintirea.

Când timpul pe scenă ți s-a consumat...

Publicul în dragoste te-a îmbrăcat.




,,Arta purifică sufletul de praful vieții de fiecare zi. ‘’ Pablo Picasso

Artiștii ne dau aripi și ne ajută să ne deconectăm din acest univers.

Ei ne hrănesc cu arta lor sufletul și ne îndrumă să nu renunțăm la visele noastre.

Dragi cititori, nu renunțați să faceți ceea ce vă place, luptați și veți reuși.

 












Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Selfie - Marcel Vișa

Dracula Burger

Ipostaze Savu Popa