Visul

 

Visul



,,Mergi cu încredere în direcția visurilor tale. Trăiește viața pe care ți-ai imaginat-o." – Henry David Thoreau

,,Un vis nu devine realitate prin magie, este nevoie de sudoare, determinare și muncă grea" – Colin Powell



Viață


Visăm...visăm în fiecare  zi și noapte, în fiecare oră, în fiecare minut, în fiecare secundă, visăm într-o clipă. Viața e un vis. Visele ne construiesc viața. Construim o viață nouă. Unii ne atrag atenția că visăm prea mult... E prea mult? Oare e ilegal să visăm? Cum v-ați imagina viața fără vise? Oare realitatea o să fie frumoasă ca acel vis pe care l-am pierdut? De ce să ne oprim să visăm? Voi vreți să vă treziți din vis? Eu nu! Dacă mă trezesc din acest vis, mă voi prăbuși la pământ. Voi ajunge un robot, sau o marionetă teleghidată de regulile și părerile celorlalți. Voi vedea cum sufletele oamenilor se zbat ca să trăiască. Voi alergați doar după bani, după averi, după lucruri fără valoare și uitați să visați.

Nu îmi tulburați visul! Dacă nu vă doriți să visați, nu îmi tulburați visul. De ce să aparțin unei lumii care nu visează? Care nu crede în ce cred eu... 

Voi renunțați prea ușor la visele voastre. Eu țin de visul meu, visul meu e ca o ancoră. E prețios. Visul pentru mine e ca o ancoră pentru că mă ajută să stau dreaptă în fața voastră și pentru că îmi păstrează sufletul curat și pur. De ce uitați de visul vostru? De ce nu vorbiți cu el? De ce visăm? De ce visați? Ce vise aveți? Le dați importanță? De ce alergați după perfecțiune?

Așa veți uita de dorințele voastre, de visele care vă dau aripi să zburați. De ce nu vă fructificați visul? De ce nu vă iubiți visul? De ce nu iubim tot ce ne înconjoară ? Tot ce ne înconjoară e un vis frumos. De ce călcați pe visele altora? Voi sunteți niște lași pentru că v-ați amandonat visele. Renuntați prea ușor. De ce visăm? Voi visați ? Ce visați? Vă este teamă să visați? Vă este rușine și frică să vorbiți despre visele voastre pentru că credeți că o să fiți judecați greșit? Să nu vă fie rușine. 



Viața pentru mine e ca un vis frumos. Visez pentru că visele mă ajută să mă descopăr pe mine. Cine sunt eu? Cine sunteți voi? 

Nu mă satur să visez. Eu voi visa în continuare. Nu vreau să mă pierd printre lucruri nevaloroase. Mai bine mă împiedic de un vis. Nu voi uita să visez! Visez în fiecare clipă.  Visez și trăiesc fiecare vis. Nimeni nu îmi poate fura visul, el mă ajută să mă desprind din acest Univers, din această lumea, care este înconjurată de ură, invidie și lăcomie. Visele îmi dau aripi să zbor și mă fac fericită.

Dacă nu visam nu îmi descopeream talentul. Un dar primit de la Dumnezeu. De ce să renunț la visul meu, doar pentru că voi nu ați reușit să vă îndepliniți visele? Nu vreau să renunț la visele mele, voi visa mereu. Nu vreau să îmi îmbrac visul într-o haină de firmă. Nu vreau să îl parfumez cu cel mai scump parfum. Vreau să fie unic pentru că el mă reprezintă. Nu voi uita de acest vis frumos și nu voi alerga după bani, averi și lucruri materiale care îmi dau satisfacție doar pe moment. Când visele îmi pot oferi satisfacție tot restul vieții mele. Voi întâlni mulți nebuni în  calea mea care vor să îmi fure visul, dar nu îi voi lăsa. Îmi voi îmbrățișa visul și îl voi săruta pentru că m-a ajutat să devin o artistă unică. Voi zbura spre visul meu. Nu îl voi abandona, o să îmi fructific visul pentru a lua aripi și voi avea grijă de el și în scurt timp mă voi bucura de el. Îi voi da viață. Vreau să creez din viața mea o capodoperă, iar visele mă vor ajuta să ajung unde doresc. 


Iubire



,,Prefer să mă pierd într-un labirint de vise, decât să mă pierd prin mulțime" Avram Adriana Roxana

Viața e prea scurtă și nu am timp de pierdut ascultând părerile altora.  Ai grijă te poți împiedica de acel vis! Mai bine mă împiedic de vise, mai bine mor înecată în vise, decât să mor înecată de prostia altora.

Așa că voi lăsa acest vis să mă cuprindă în brațe și să mă ducă cât mai departe. Eu voi ajunge în ,,Paradisul viselor".  Eu voi fi nemuritoare, voi veți fi muritori. 



Speranță



Visul îmi hrănește sufletul...

Sunteți pierduți fără vise

Pierduți printre sticlele de vin...

Pierduți în spațiu,

Scufundați în bani

Însetați de avere

Sunteți pierduți fără vise...

Eu sunt pierdută prin Univers

Caut un vis nou...




Unicitate



Eu am prins acest vis de mână, nu-l voi lăsa niciodată, îl voi ține strâns la pieptul meu. Îl voi trăi. Îl trăiesc deja.

Puteți să vă urmați visele, nu mai fiți lași, continuați să visați! Avram Adriana Roxana

„Odată ce începi să-ți urmezi visul, viața ta se trezește și totul are sens.” – Barbara Sher

Visătorul este printre cei mai fericiți oamenii.  Cel care crede în visele sale, cel care își menține atenția îndreptată spre pasiune , va trece mai ușor prin greutățiile vieții și își va găsi mai ușor calea spre fericire.

Întâlnesc foarte rar visătorii, iar cei care sunt cu adevărat visătorii se recunosc prin faptul că ei devin un izvor de vise, un labirint de dorințe, o sursă de inspirație, de optimism pentru ceilalți.

Un visător este un artist cu talent divin.

Un visător este un om fericit, împlinit, chiar dacă nu va avea nimic mai mult în afară de visul său.

 


Labirint

 


Visul = viață, iubire, speranță, unicitate, labirint





,,Visele oamenilor sunt aripi cu care aceștia zboară spre cer."- Yukio Mishima

,,Tocmai posibilitatea să-ţi îndeplineşti un vis face ca viaţa să fie interesantă."- Paulo Coelho

 ,,Menține-ți visele vii. Acumulează tot ce îți cere credința și încrederea în tine, viziunea, munca, hotărârea și dedicația. Amintește-ți că orice lucru este posibil pentru cei care cred."- Gail Devers

„Preţuieşte-ţi viziunile şi visurile, pentru că sunt copiii sufletului tău; schiţele realizărilor tale supreme.” – Napoleon Hill

„Mergi cu încredere în direcția visurilor tale. Trăiește viața pe care ți-ai imaginat-o.” – Henry David Thoreau

 




Dragi cititori nu renunțați la visele voastre. 
Vă doresc o zi frumoasă în continuare. Sărbători binecuvântate! Paște fericit!


Comentarii

  1. Felicitări, scrii minunat și ești minunată ❤🤗🌸
    Și tu să îți urmezi visele și să nu uiți niciodata ca ele pot deveni realitate ❤🕊💐

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri

    1. 24 din 24

      Avram Adriana Roxana a răspuns la un comentariu la "Visul"

      Acum o oră
      Mulțumesc din suflet! Mă bucur că îți place. Îți mulțumesc din suflet pentru susținere și pentru că mi-ai îmbrățișat talentul cu atâta dragoste. Ești un îngeraș trimis pe pământ ca să vegheze și să aducă liniște în sufletele oamenilor. O să îmi urmez visul și nu o să renunț la el. Cuvintele frumoase pe care mi le-ai adresat mă vor ajuta să continui și să lupt pentru visul meu,îmi vor da putere să stau dreaptă atunci când cineva vrea să mă doboare. Îți mulțumesc din suflet! Îți doresc tot binele din lume și îngerași să te vegheze mereu și să te învăluie în iubire și fericire. Să continui să lupți și tu pentru visul tău.Vocea ta angelică trebuie să răsune peste mii de suflete pentru că aduce liniște și căldură în sufletele oamenilor. Nu uita să visezi în fiecare secundă, clipă, în fiecare minut, în fiecare oră și în fiecare zi, pentru că doar așa îi poți da aripi visului tău. Să pășești cu încredere pe scena muzicii și să continui să îți fructifici talentul. Te îmbrățișez cu drag. ❤️🤗🤗

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Selfie - Marcel Vișa

Dracula Burger

Ipostaze Savu Popa