Interviu Beni Mihai

 

Interviu Beni Mihai




,,Arta purifică sufletul de praful vieții de fiecare zi. ‘’ Pablo Picasso

,,Muzica e limbajul spiritului. Deschide calea către secretul vieţii, aducând pace." – Kahlil Gibral

Artiștii ne dau aripi și ne ajută să ne deconectăm din acest univers. Ei ne hrănesc cu arta lor sufletul și ne îndrumă să nu renunțăm la visele noastre.

Bună dragi cititori, recent am descoperit pe Tiktok un cântăreț sensibil cu o voce caldă, blândă și liniștitoare. I-am ascultat melodia ,,Să schimb ceva" și am decis să fac un duet. A fost surprins și încântat. Sincer m-am bucurat foarte mult atunci când mi-a răspuns și am fost foarte fericită. Viața lui a fost o călătorie grea plină de obstacole și provocări. Beni s-a refugiat în muzică și a continuat să lupte pentru visul lui chiar dacă a întâmpinat greutăți în viață, el nu a renunțat niciodată la visul lui. Și-a îmbrățișat visul cu iubire iar azi îl trăiește.

Mă bucur că există oamenii care vor să schimbe ceva în lume.

Mă bucur că l-am descoperit și vreau să faceți și voi cunoștință cu el.



Bibliografie


 Beniamin Mihai (n. 2 octombrie 1992)  născut în Lipova, România.

 Este scriitor și interpret de muzică pop.



 

Interviu Beniamin Mihai





1) Cum erai în copilărie? De atunci ai fost pasionat de muzică?

Am fost pasionat de muzică din ultimii ani de adolescență.


2) Cum ți-ai descoperit pasiunea pentru muzică?

Mi-am descoperit această pasiune în momentul în care aveam nevoie de un confort, un spațiu intim în care să mă simt în siguranță.


3) Cine te-a îndrumat spre calea aceasta?

Mereu a fost o luptă pentru mine! Nimeni nu mi-a dat vreo îndrumare în acest domeniu. Pur și simplu m-am trezit cu dorința mare de a face acest lucru. Am fost propriul meu susținător, propriul meu antrenor vocal, propriul compozitor.


4) Cum reușești să îți păstrezi liniștea și echilibrul?

Iubesc natura, alergatul care de altfel mă echilibrează emoțional.

 

5) Care este cel mai important lucru pentru tine în viață?

Să fiu fericit, e cel mai important lucru pentru mine.

 

6) Ce ți se pare cel mai interesant la meseria ta?

Interesant mi se pare faptul că, o să am ocazia să ofer așa de multe zâmbete și lacrimi de bucurie,tuturor care s-au conectat cu muzica mea.


7) Cum a fost experiența de la SuperStar România?

Nu aș recomanda niciunui artist visător, ca să încerce în vreuna din aceste emisiuni. Nu câștigi absolut nimic cu acest lucru.

 

8) Ce pasiuni mai ai în afară de muzică?

Din când în când mai gătesc, grădinăresc....


9) Cu ce artiști din România dar și din străinătate ți-ai dori să colaborezi?

Dacă ar fi fost vreodată să am posibilitatea, mi-aș dorii ca să colaborez cu Celine Dion sau Lidia Buble.


10) Ți-ar face plăcere să colaborăm?

Da, de ce nu? Cine știe? Poate în viitor o să colaborăm.

 

11) Dintre piesele compuse de tine în care te regăsești cel mai bine?

Sincer? În toate mă regăsesc! Sunt parte din trăiriile și dorințele mele.

 

12) Îți place să citești? Ce cărți îți place să citești?

Îmi place să citesc... nu așa de mult, dar desigur. Cartea mea preferată e Moara Viselor, de Geamilia Dutu. Pentru că am reușit să cunosc autorul la un nivel profund.

 

13) Dacă ai putea da timpul înapoi ai alege tot o carieră muzicală?

Cred că am fost menit să cânt, deci da .

 

14) Ce sfaturi le poți oferi tinerilor artiști aflați la început de drum?

Le pot oferii un singur sfat eficient! Visezi? Luptă pentru acest vis!

 






Îți mulțumesc pentru timpul acordat.

Îți urez mult succes în continuare și să realizezi piese de succes. Dumnezeu să te binecuvânteze și să te ocrotească.

Dacă sunteți curioși ce surprize pregătește Beni Mihai îl puteți urmări pe contul de  instagram, facebook și pe canalul de youtube și pe tiktok.











O cântăreț născut,

Din pulbere de stele...

Ce-ți cânți iubirea printre ele,

O rază magică te-a fermecat,

În muritor te-a transformat.

 

Cu sufletul și inima,

În lume dorești să schimbi ceva,

Cu vocea blândă și liniștitoare,

Strălucești ca un soare...

În lumini de reflectoare.



Avem nevoie de muzică, avem nevoie de artiști care să ne liniștească sufletul cu muzica lor. Muzica e un medicament pentru suflet.










Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Selfie - Marcel Vișa

Dracula Burger

Ipostaze Savu Popa