Iepurașul cel isteț

 Iepurașul cei isteț

Avram Adriana Roxana 




Iepurașul: Salutare! Salutare!
Eu sunt Iepurașul de Paști și am venit să vă aduc ouă colorate și dulciuri delicioase!

Puiul de găină: Wow, iepurașule, ești atât de rapid! Cum reușești să aduci toate aceste cadouri, într-o singură noapte?

Iepurașul: Ei bine, dragul meu pui de găină, am un superpachet de livrare rapidă. Îl numesc "Morcovul Express". Zboară prin aer și ajunge în fiecare casă într-o clipită!

Oul de ciocolată: Dar Iepurașule, cum faci să nu te încurci printre toate ouăle și dulciurile?

Iepurașul: Ah, este o adevărată aventură! Uneori mă iau la întrecere cu Moș Crăciun și ne distrăm împreună. Dar am o hartă specială a caselor și un sistem de organizare foarte eficient.

Puiul de găină: Iepurașule, cum alegi culorile ouălor pe care le aduci?

Iepurașul: Ei bine, am o echipă de iepurași talentați care mă ajută să pictez ouăle. Îmi place să mă asigur că fiecare ou are o culoare frumoasă și strălucitoare. Îmi place să văd zâmbetele pe fețele copiilor când descoperă ouăle colorate.

Oul de ciocolată: Iepurașule, ce faci după ce termini de adus toate cadourile?

Iepurașul: După o noapte plină de distracție și livrări, mă întorc în vizuina mea și mă odihnesc.


Țop țop țop, vă urez Paște fericit!
O poveste v-am dăruit!





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Selfie - Marcel Vișa

Dracula Burger

Ipostaze Savu Popa